Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Εργασίες μαθητών Γ΄ - Δ΄ Τάξεων (Ι)

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές πραγματοποίησαν διάφορες εργασίες όλη τη χρονιά. Μερικές από αυτές είναι και οι ακόλουθες.


1. Ομοιώματα χάρτη διαφόρων περιοχών
Οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά και κάθε ομάδα έφτιαξε με κομμάτια από χαρτόκουτα το ομοιώμα μιας πεδινής, μιας ορεινής, μιας παραθαλάσσιας και μιας νησιωτικής περιοχής. Αρχικά οι μαθητές έκοψαν κομμάτια σε διάφορα μεγέθη και τα τοποθέτησαν το ένα πάνω στο άλλο έτσι ώστε να φαίνονται τα διάφορα επίπεδα καθώς και η διαφορά του υψόμετρου. Στη συνέχεια τα έβαψαν με τέμπερες και δημιούργησαν το δικό τους χωριό με σπίτια, δέντρα, ποτάμια, γέφυρες.


1η ομάδα: Ορεινή περιοχή.

2η ομάδα: Πεδινή περιοχή.

3η ομάδα: Νησιωτική περιοχή.

2. Κυκλοφοριακή Αγωγή


Κρεμαστά πόρτας.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια στη γειτονιά μου.

 3. Τα ζώα του τόπου μου


Κολλάζ με φωτογραφίες για τα κατοικίδια ζώα.

Γραπτές εργασίες για τα ζώα του δάσους.

Κολλάζ με ζωγραφιές για τα ζώα της θάλασσας.
 4. Προσέχω τη διατροφή μου


Κολλάζ με φωτογραφίες από διάφορα προϊόντα.




Για τις ιδέες των εργασιών "Κυκλοφορώ με ασφάλεια στη γειτονιά μου" και "Κολλάζ με ζωγραφιές για τα ζώα της θάλασσας" ευχαριστώ πολύ δύο συναδέλφισσες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου